-
خانه
-
بایگانی نوشتهها
بایگانی نوشتهها
مهندسی ارزش تکنیکی است برای بالابردن ارزش یک پروژه ،ارضای نیاز کارفرما یا مشتری با حداقل هزینه و نیز اجرای پروژه در کوتاهترین زمان ممکن وبا کیفیت موردنظر؛ مهندسی ارزش فرآیندی است که به تیم پروژه کمک می کند تا در یک محدودۀ زمانی کوتاه به بررسی و ارزیابی اهداف و عملکرد پروژه و راه حل های متنوع دریک زمان محدود بپردازد.در شرایط فعلی که بین شرکتها و مشاوران رقابت سنگینی وجود دارد و آن شرکتی موفق تر است که با توجه به نیاز کارفرما و با کیفیت و هزینه مناسب به عرضه تولید محصول یا ارائه خدمت بپردازد.
موفقیت یک سازمان، فرایند پیوسته ایست که با برنامه ریزی و هدف گذاری آغاز می شود و در طول مسیر با ارزیابی های مداوم با توجه به اهداف از پیش تعیین شده، نواقص و نارسایی ها مشخص شده و با اصلاحات لازم، حذف موانع و تقویت نقاط قوت انجام می شود.
سازمان ها در دوران گذشته به اهمیت و ارزش مدیریت منابع کلیدی سازمان مانند انسانها و مواد پی برده بودند. در همین راستا، در دوره های اخیر، اطلاعات نیز به یکی از دارایی های اساسی سارمانها تبدیل شده است. در حال حاضر تصمیم گیران و مدیران سازمانهای پیشرو به این درک رسیده اند که اطلاعات فقط برای بازرگانی و فروش محصولات لازم نمی باشند، بلکه این اطلاعات می توانند موتور محرکه ی یک تجارت بوده و نقش اساسی در پیروزی و شکست آن ایفا کند.
نقطه شروع هر تغییر و بهبودی ، درک و شناخت کامل از وضعیت موجود و پیدا کردن مشکلات آن است که با عنوان عارضه خوانده می شود . با انجام فرآیند عارضه یابی سعی می شود معضلات و تنگناهائی سازمان که ممکن است بعنوان سدی مانع حرکت سازمان در مسیر رشد باشد؛ شناسائی گردند.
نخستین رویداد کافه خرد در روز جمعه 24 خرداد 98 با موضوع و محوریت ” مدیریت ارتباط با مشتری” با حضور تعدادی از صاحبظران و کارشناسان مدیریت توسط شرکت توسعه خرد ویرا برگزار گردید.