بایگانی نوشته‌ها


قوانین طلایی در تجربه مشتری

قوانین طلایی در تجربه مشتری

تجربه مشتری(Customer Experience) از جمله کلیدی‌ترین عوامل افزایش درآمد سازمان‌ها است. به همین دلیل، سرمایه‌گذاری هنگفتی در سال‌های اخیر بر روی مدیریت تجربه مشتری از سوی سازمان‌ها انجام شده و در حال انجام است. در این یادداشت به طور خلاصه به مرور قوانینی و شاخص های طلایی خواهم پرداخت که می تواند زمینه ذهنی مشترکی، شانس یادگیری و موفقیت برنامه مدیریت تجربه مشتری برای دستیابی به جذب و نگهداشت بیشتر مشتریان در این بازار رقابتی باشد.

استراتژی اثر بخش

استراتژی اثر بخش

امروز همه مدیران با رویکرد استراتژی آشنا هستند، ولی هرکس به تعبیر خاص خودپای بند است . تجارب شخصی متفاوت و مشاهدات گوناگون نیز به این "چند مفهومی "دامن زده است . همه این مفاهیم و تعابیر در نهایت با یک سوال اساسی مواجه است: آیا استراتژی می تواند اسباب برتری در میدانهای رقابتی باشد؟ امروزه استراتژی زاییده دو اصل محیطی رقابتی و محدودیت منابع است .

تامین ماشین آلات صنعتی

تامین ماشین آلات صنعتی

یکی از مسائل مهم سرمایه گذران ، صنعتگران تامین ماشین آلات همگام با دانش فنی و تکنولوژی روز دنیا است . اگرچه امروزه با گسترش ارتباطات پیدا کردن تامین کنندگان ماشین آلات چندان دشوار نیست ، اما تشخیص ماشین آلات خوب از متوسط و بد با توجه به عوامل مختلف کیفیت ، قیمت ، برند ، دانش فنی و دیگر عوامل کار چندان ساده ای نیست . برای انتخاب ماشین آلات مناسب و به تبع آن تامین کننده مناسب ماشین آلات باید برای سئوالات زیر پاسخ مکفی داشته باشیم .

مستند سازی

مستند سازی

یکی از چالش های مهم پیش رو جامعه کشور در بکارگیری فناوری های بهنگام که موجب دوباره کاری های متعدد، تطویل زمان اجرا و افزایش هزینه ها می گردد، عدم مستندسازی صحیح و دقیق  مستندات فنی می باشد.

عضویت خبرنامه
عضو خبرنامه ماهانه وب‌سایت شوید و تازه‌ترین نوشته‌ها را در پست الکترونیک خود دریافت کنید.
آدرس پست الکترونیک خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...